بانک سوله ایران بانک سوله ایران .

بانک سوله ایران

تفاوت فنی سوله نو و سوله در حد نو

فقط عده خاصی می دانند که میانگین عمر مفید سازه های فولادی چقدر است و رویه پیاده سازی استهلاک روی قطعه های اسکلت فلزی ، چطور تابع زمان می باشد . از جهت فن و دانش ساخت ، خیلی میان سوله در حد نو و سازه نو تفاوتی نمی باشد ؛ البته با فرض بر این که قطعه های سوله پس از تولید بلافاصله و با رعایت کردن شرایط لازمه انبار شده و در هیچ سازه ای ، استفاده نشده باشند.

نظر به توضیحات بالا و با اصرار دوباره بر فاصله کم میان سوله نو و سوله در حد نو ، گزینه های زیر می توانند برای مقایسه بین این دو سازه مناسب باشند :

  •  تحت عنوان اولین شاخص قیاس عمر قطعه ها ، در سوله در حد نو کمی کاهش پیدا کرده است ؛ ولی همچنان مشکلی در قطعات این استراکچر فلزی پیش نیامده است . در حقیقت شرایط مناسب انبار کردن آنها باعث می شود که عمر مفید قطعه ها به آرامی کاهش پیدا کند .
  • ممکن است به خاطر گرد و خاک یا شرایط جوی کمی زنگار یا تغییر شکل صورت گیرد . به همین خاطر وقتی حدود یک سال از ساخت می گذرد ، قبل از فرستادن قطعه ها جهت نصب سوله ، کنترل کیفیت و بازبینی  قطعه های سوله الزامی می باشد.
  • هزینه ساخت سوله در حد نو ممکن است برای خریداران موضوع جذابی باشد ؛ زیرا می توان در شرایط همسان کاربری و ابعاد ، هزینه ها را دست کم به میزان 20 تا 30 درصد کم کرد . طبیعی است آن گروه از صاحبان مشاغل که قصد تهیه سوله سبک و ارزان دارند ، می توانند از سوله در حد نو به جای سوله نو استفاده کنند.
  • تفاوت نهایی که مهم هم است ، تحویل فوری سوله می باشد که در جایگاه یک خصوصیت خیلی خوب در سوله در حد نو قابل توجه می باشد.

بانک سوله ایان با سالها تجربه در زمینه سوله سازی در خدمت شما عزیزان می باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۲۳ توسط:علیرضا چوپانیان موضوع: نظرات (0)