بانک سوله ایران بانک سوله ایران .

بانک سوله ایران

کاربردهای ساندویچ پانل پلی استایرن چیست؟

شما به خوبی می دانید که ساندویچ پانل پلی استایرن کاربردهای بسیار زیادی دارد. هر یک از کاربردهای آن دارای ویژگی های متنوعی می باشد و باید به نحو خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

برخی از اصلی ترین و مهمترین کاربردهایی که این پانل ساختمانی دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت است از :

 

عادی: این محصول از ساده ترین پنل های پلی استایرن به شمار می آید.این محصول که با نام اختصاری GPPS در بازار شناخته می شود و جهت مصارف عمومی تولید می گردد. این فوم اساساً سیال خوبی است لذا تزریق آن در قالب با سهولت بالا و سرعت زیادی قابل انجام است.

تقویت شده: این محصول را با لفظ هایمپک می شناسند اما با نشان اختصاری HIPS نام گذاری می شود. به واسطه افزودنی های خاصی که به عایق این گروه از sandwich panel Polystyrene اضافه می شود، اندک شکنندگی و تردی که در نوع معمولی این عایق وجود داشته نیز مرتفع می گردد و شاهد ساندویچ پانل با دوام تر با عایق استوارتری خواهیم بود.

 

 

 

انبساط یافته: این محصول با رنگ پایه ی سفید و ماده ی پلیمری که در اثر ترکیب با مواد فوم ساز، با افزایش حجم چشمگیری مواجه می شود. این عایق با نشان EPS شناخته میشود.این محصول دارای توانایی و جذب ضربه بالای و همچنین در برابر فشار ویژگی های شاخص این محصول به شمار می رود. همچنین رسانایی ضعیف گرمای، این نوع پانل را به عایق خوب گرمایی مجهز نموده است.

اکستروژن: این فوم بسیار محکم است وعلاوه بر مقاومت بسیاربالای حرارتی که دارد .این نوع تخته فوم به عنوان یک مصالح ساختمانی باکاربری متعدد می باشد و در مقایسه با سایر عایق های موجود بوده است .ساندویچ پانل پلی استایرن فشردگی و تراکم بالایی دارد که برای کارکردهای مشخص و از پیش معلوم، تولید می گردد.

فوم اسفنجی متراکمی که از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شود، ساندویچ پانل XPS نام دارد که با عبور دادن محلول پلی استایرن با ویسکوزیته بسیار بالا از داخل یک قالب مشخص و تحت فشار و دمای بالا، ساخته می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۳۶ توسط:علیرضا چوپانیان موضوع: نظرات (0)